شهر:
انشده
تعداد دانشجویان بین‌المللی:
13000
رنکینگ QS:
210
رنکینگ کشوری:
19

Twente university

شهر:
انشده
تعداد دانشجویان بین‌المللی:
13000
رنکینگ QS:
210
رنکینگ کشوری:
19

معرفی دانشگاه:

دانشگاه توئنته یک دانشگاه فنی دولتی واقع در Enschede ، هلند است. این دانشگاه 36 برنامه کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف تحصیلی مانند مهندسی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و تجارت ارائه می دهد. همچنین به دلیل روحیه کارآفرینی و تأثیر تحقیقاتی آن بر جامعه شناخته شده است. برخی از موضوعات تحقیقاتی آن شامل همجوشی هسته ای، بیوروباتیک، طراحی دستگاه های پزشکی و امنیت غذایی است. این دانشگاه بر اساس جداول رتبه بندی متعدد در بین 170 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

دانشگاه توئنته تاریخ غنی و جالبی دارد. این دانشگاه در سال 1961 به عنوان سومین دانشگاه فنی در هلند پس از دلفت و آیندهوون تأسیس شد. در ابتدا Technische Hogeschool Twente (کالج فنی Twente) نامیده می شد، اما در سال 1986 نام خود را به Universiteit Twente (دانشگاه توئنته) تغییر داد تا با دانشگاه های جدید علوم کاربردی اشتباه گرفته نشود. این دانشگاه در املاک کشور سابق Drienerlo ساخته شد که توسط شهرداری Enschede در دسترس قرار گرفت. این اولین و تنها دانشگاه پردیس در هلند است که در آن دانشجویان و کارکنان در محوطه دانشگاه زندگی، کار و معاشرت می کنند.

تمرکز زیادی روی فناوری و علوم اجتماعی دارد و آنها را به روشی بین رشته‌ای ادغام می‌کند. همچنین از طریق تحقیق و نوآوری خود تأثیر بالایی بر جامعه دارد.

به لطف همکاری سه بخش: روش شناسی و آمار، آمار زیستی، و روش تحقیق، روش های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها، طیف گسترده ای از روش ها و تکنیک های آماری پیشرفته را ارائه می دهد.

این دانشگاه حضور موثر و عضویت در شبکه گسترده ای از موسسات و شرکا دارد که فرصت های کارآموزی و شغلی را برای دانشجویان خود فراهم می کند. برخی از این موارد عبارتند از TNO، CITO، CBS، CBG-MEB، Danone، Medisch Spectrum Twente، MSD، Abbott . RIVM.

دارای یک محیط یادگیری تعاملی و توجه صریح به مهارت های ارتباط علمی، ارائه شفاهی، بحث و اخلاق تحقیق است. همچنین امکان آزمون دوگانه برای برخی از دوره ها را ارائه می دهد

دارای یک پردیس پر جنب و جوش، اتحادیه دانشجویی، یک مرکز اجتماعی دانشجویی، یک مرکز مطالعاتی، یک مجموعه ورزش های آبی، و فعالیت های فرهنگی و ورزشی مختلف است.

این کشور با بوداپست و لیوبلیانا قرارداد تبادلی دارد که به دانشجویانش اجازه می دهد در خارج از کشور در این شهرها تحصیل کنند.

.


دانشکده ها:

رفتار، مدیریت و علوم اجتماعی (BMS):

این دانشکده مدارک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و برنامه­های یادگیری حرفه ای را برای برنامه­های تحقیقاتی تلفیقی در پنج موضوع ت ارائه می دهد: فناوری های نوظهور و تحولات اجتماعی. تاب آوری؛ صنعت هوشمند؛ یادگیری؛ و سلامت.

فناوری مهندسی (ET):

دانشکده فناوری مهندسی سه دوره کارشناسی در مهندسی عمران، مهندسی طراحی صنعتی و مهندسی مکانیک ارائه می دهد. همچنین پنج برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.

مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر (EEMCS):

این دانشکده برنامه­های تحصیلی را در زمینه هایی مانند مهندسی برق و علوم کامپیوتر ارائه می دهد.

علم و فناوری (TNW):

این دانشکده طیف وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مهندسی شیمی، فیزیک کاربردی، فناوری زیست پزشکی، پزشکی فنی، فناوری پیشرفته و کارشناسی ارشد در فناوری نانو ارائه می دهد.

علوم اطلاعات جغرافیایی و رصد زمین (ITC):

این دانشکده طیف گسترده­ای از دوره های کوتاه مدت با کیفیت بالا و بین المللی (آنلاین) و کارشناسی ارشد در زمینه علوم اطلاعات جغرافیایی و رصد زمین ارائه می دهد.

برای اطلاع از شرایط پذیرش و بورسیه های این دانشگاه، با ما در ارتباط باشید.

دانشگاههای هلند

برای ارزیابی رایگان کلیک کنید.

X
×