شهر:
تیلبرگ
تعداد دانشجویان بین‌المللی:
20000
رنکینگ QS:
371
رنکینگ کشوری:
25

Tilburg university

شهر:
تیلبرگ
تعداد دانشجویان بین‌المللی:
20000
رنکینگ QS:
371
رنکینگ کشوری:
25

معرفی دانشگاه:

دانشگاه تیلبورگ یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در هلند است که در علوم اجتماعی و رفتاری، اقتصاد، حقوق، علوم بازرگانی، الهیات و علوم انسانی تخصص دارد. حدود 19900 دانش آموز از بیش از 110 ملیت دارد. این دانشگاه در بین 40 دانشگاه برتر جهان برای تجارت و اقتصاد و حقوق رتبه بندی شده است. همچنین تمرکز زیادی بر متفکران مسئول و مبتکر، علم باز و نوآوری در آموزش دارد.

دانشگاه تیلبورگ در سال 1927 به عنوان دانشگاه بازرگانی کاتولیک رومی تأسیس شد و بعداً چندین بار نام خود را تغییر داد تا تمرکز و هویت دانشگاهی خود را نشان دهد. این دانشگاه هنوز به عنوان یک دانشگاه کاتولیک در نظر گرفته می شود، اگرچه کلمه کاتولیک از نام فعلی آن حذف شده است. در سال 1969، دانشجویان برای تغییرات آموزشی و سازمانی اعتراض کردند و نام دانشگاه را به دانشگاه کارل مارکس تغییر دادند. این اعتراضات منجر به تغییر گسترده در آموزش عالی در سراسر هلند شد.

دانشگاه تیلبورگ یک دانشگاه تخصصی است که تمرکز زیادی روی علوم اجتماعی و اقتصاد دارد. این دانشگاه در رتبه بندی های مختلف در بین 40 دانشگاه برتر جهان برای تجارت و اقتصاد و حقوق قرار گرفته است.

برخی دیگر از ویژگی های خاص آن شامل حمایت از دانشجویانی است که می خواهند تحصیلات خود را بدر کنار ورزش قهرمانی ادامه دهند،همچمیم تحصیل با معلولیت، یا تحصیل در زمان بارداری.

همچنین دارای مجموعه متنوعی از میراث آکادمیک، آثار هنری و مجموعه‌های ویژه است که به تاریخ دانشگاه و استان برابانت است.


دانشکده ها:

دانشکده اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM):

این مدرسه پیشروترین مدرسه اروپایی برای تحقیق و آموزش در زمینه های تجارت و اقتصاد است. برنامه های لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در اقتصاد، مدیریت، حسابداری، مالی، بازاریابی و غیره ارائه می دهد.

دانشکده حقوق تیلبورگ (TLS):

این دانشکده بر اساس SSRN2 در بین 500 دانشکده حقوق بین المللی رتبه 11 را دارد. این آموزش و پژوهش بسیار ارزشمند در زمینه حقوق، علم داده و مدیریت دولتی ارائه می دهد. این دانشگاه برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق و همچنین دوره های بین رشته ای در علوم اجتماعی را ارائه می دهد.

مدرسه علوم اجتماعی و رفتاری تیلبورگ (TSB):

هدف این مدرسه درک چگونگی عملکرد افراد، در روابط، در سازمان ها و در جامعه است. بر افزایش سازگاری، انعطاف پذیری ذهنی و کنترل سلامت و رفاه تمرکز دارد. این برنامه دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در روانشناسی، جامعه شناسی، مطالعات ارتباطات، علوم بهداشتی، مطالعات آموزشی و غیره ارائه می دهد.

دانشکده علوم انسانی و علوم دیجیتال تیلبورگ (TSHD):

این مدرسه تمرکز منحصر به فردی بر روی انسان­ها در چارچوب جامعه دیجیتالی در حال جهانی شدن دارد. توسعه هوش مصنوعی و فناوری‌های تعاملی را بر تأثیر آن‌ها بر ارتباطات، فرهنگ، جامعه، اخلاق و چالش‌های وجودی بررسی می‌کند. برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا در مطالعات فرهنگی ارائه می دهد. علوم شناختی؛ علوم انسانی دیجیتال; مطالعات رسانه ای؛ فلسفه؛ روانشناسی؛ جامعه شناسی; مطالعات ترجمه؛ مطالعات شهری؛

مدرسه الهیات کاتولیک تیلبورگ (TST):

این مدرسه در الهیات از دیدگاه کاتولیک تخصص دارد. این برنامه دوره های لیسانس در مطالعات کتاب مقدس ارائه می دهد. اخلاق مسیحی؛ معنویت مسیحی؛ الهیات شبانی; مطالعات دینی و اعتقادی؛ الهیات; بیشتر. وب سایت TST [اینجا] است.

دانشگاه کالج تیلبورگ:

این کالج بخشی از TSHD است اما دارای کادر علمی خاص خود است. این مدرسه برنامه­های کارشناسی در مطالعات فرهنگی را با تمرکز بر سواد رسانه ای ارائه می دهد.

برای اطلاع از شرایط پذیرش و بورسیه های این دانشگاه، با ما در ارتباط باشید.

دانشگاههای هلند

برای ارزیابی رایگان کلیک کنید.

X
×